Ponad 900 tys. wizyt umówionych w mazowieckich urzędach skarbowych

6 mln wizyt w urzędach skarbowych zarezerwowano za pomocą usługi „Umów wizytę”. Tylko w województwie mazowieckim takich wizyt było ponad 900 tys.. Dzięki usłudze „Umów wizytę w urzędzie skarbowym” podatnicy mogą bezpiecznie i komfortowo załatwić swoje sprawy.

Usługa „Umów wizytę w urzędzie skarbowym pozwala na zaplanowanie spotkania w konkretnym dniu i o konkretnej godzinie. To wygoda, oszczędność czasu, bezpieczeństwo i ułatwienie załatwiania spraw podatkowych różnym grupom naszych klientów, do których indywidualnych potrzeb możemy się dostosować.

Podatnicy korzystają z usługi

Do tej pory podatnicy w całym kraju umówili przy pomocy usługi 6 mln wizyt,  co daje średnio prawie 400 tys. wizyt miesięcznie. W województwie mazowieckim takich wizyt było dotychczas ponad 900 tys. Najczęstszy powód rezerwacji to uzyskanie zaświadczenia lub załatwienie spraw związanych z podatkami majątkowymi oraz aktualne sprawy związane z rozliczeniem zeznań podatkowych.Od uruchomienia usługi w całym kraju szybko przybywa rezerwacji za pośrednictwem internetowego formularza, dostępnego na stronie wizyta.podatki.gov.pl.

Umówienie wizyty to kilka prostych kroków

Najszybszym i najprostszym sposobem umówienia wizyty jest właśnie rezerwacja internetowa. Wystarczy skorzystać z elektronicznego formularza na podatki.gov.pl, wskazać urząd, w którym chcemy załatwić sprawę, jej rodzaj a następnie wybrać dogodny dzień i godzinę. Potwierdzenie rezerwacji otrzymamy na podany adres e-mail.

Stale ulepszamy usługę

Wprowadziliśmy system powiadomień SMS. Jeżeli umówiłeś się do urzędu przez Internet i podałeś numer telefonu komórkowego, otrzymasz potwierdzenie rezerwacji SMS-em. Gdy umawiasz wizytę wcześniej, otrzymasz dodatkowo SMS-owe przypomnienie o terminie wizyty na dzień przed jej datą.

Na stronie umawiania wizyt dostępna jest także wyszukiwarka, która przy użyciu słów kluczowych pozwala szybko znaleźć rodzaj sprawy, którą chcemy załatwić.

Ponadto, system rezerwacji wizyt został zintegrowany z ankietami badającymi poziom zadowolenia podatników z wizyty w urzędzie. Każdy, kto umówi wizytę w usłudze i poda adres e-mail, otrzyma wiadomość z linkiem do anonimowej ankiety. Wyniki tych ankiet pomagają nam w podnoszeniu jakości naszej obsługi.

Justyna PIETRZAK

SWW Referat Wsparcia (SWW)

Urząd Skarbowy w Sochaczewie

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz