
Informujemy, iż z powodu absencji chorobowej pracowników Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Sochaczewie, w poniedziałek 15 marca br. ulegną zmianie godziny pracy wydziału – interesanci obsługiwani będą w skróconym czasie, w godzinach 8.00 – 15.00.
Zwracamy się z prośbą do wszystkich osób planujących tego dnia wizytę w wydziale aby, jeśli to możliwe, przełożyli ją na inny termin.
W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny, numery telefonów oraz druki potrzebnych dokumentów można znaleźć na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w zakładce – Jak załatwić.
Jednocześnie przypominamy, że obowiązek rejestracji pojazdów w terminie 30 dni od ich nabycia dotyczy jedynie pojazdów sprowadzanych z terytorium Unii Europejskiej. Dla zarejestrowanych w kraju istnieje obowiązek zgłoszenia nabycia bądź zbycia pojazdu w terminie 30-dniowym a tego dokonać można bez konieczności wizyty w Wydziale Komunikacji i Transportu. Takie zawiadomienie można złożyć online za pomocą profilu zaufanego. Można też odpowiedni wniosek z dołączoną kopią dowodu zakupu czy sprzedaży złożyć w kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego w Sochaczewie mieszczącego się przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 65.
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Starostwo Powiatowe w Sochaczewie
Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis