ZAPRACOWAĆ NA SWÓJ WYGLĄD

fot.pixabay

Zachowanie młodego wyglądu, to suma dobrego stanu zdrowia, zgrabnej sylwetki i młodego ducha. Likwidacja otyłości lub nadwagi eliminuje ryzyko wielu chorób. Mniejsza masa ciała ułatwia uzyskanie większej sprawności ruchowej, lepsze dotlenienie organizmu, w tym także skóry i tkanki podskórnej. U wysportowanych osób wolniej rozwija się cellulit niż u osób otyłych.

Z kolei ruch, to także jeden z najskuteczniejszych sposobów zapobiegania osteoporozie w starszym wieku i jej skutkom: złamaniom kości i deformacjom postawy. A duża aktywność fizyczna gwarantuje dobre samopoczucie.

Sprężysty, lekki krok, wyprostowana postawa, to efekt gimnastyki, najlepiej areobowej, czyli wysiłków wykonywanych kosztem metabolizmu tlenowego, podczas ćwiczeń o niskiej intensywności i długim czasie trwania. Powinny być tak dobrane pod względem aktywności, by serce nadążyło z dostarczeniem tlenu przenoszonego z krwią do mięśni. Zaleca się codzienne wykonywanie ćwiczeń dostatecznie długo, przynajmniej godzinę, z umiarkowaną, dobraną do możliwości indywidualnością. Najefektowniejsze są marsze, pływanie, jazda na rowerze.

Wiele osób korzysta z profesjonalnego masażu ciała lub masujących urządzeń, aby usprawnić krążenie limfy. Ciało osoby odchudzającej się wymaga szczególnej troski i dbałości o jędrność skóry. Kąpiele zawsze poprzedzamy pilingiem, dzięki czemu składniki kosmetyków odżywczych lepiej zostaną wchłonięte przez skórę. Dobre działanie liftingujące daje także stosowanie naprzemiennie ciepłych i zimnych natrysków.

Skóra twarzy, niezmiernie wrażliwa na zachowanie wagi, oddana w ręce kosmetyczki , utrzyma swą urodę. Trzeba pamiętać, że każde duże wahanie wagi w dół niekorzystnie wpływa na takie newralgiczne strefy kobiecego wyglądu jak biust, twarz i szyja. Na pocieszenie pozostaje świadomość, że   zawsze można swą urodę oddać w ręce specjalisty.

Hanna Kasztelan

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz