SOCHACZEW W trosce o bezpieczeństwo zdrowotne mieszkańców i pracowników Urzędu Miasta, wypełniając zalecenia służb sanitarnych, by do niezbędnego minimum ograniczać kontakty osobiste, od poniedziałku 9 listopada sochaczewski Urząd Miejski wprowadza jedną zmianę w systemie obsługi klientów.
Od tego dnia w holu urzędu, przy głównym wejściu, wystawiona zostanie wrzutnia na dokumenty, w której można umieszczać podania, wnioski i pisma. To propozycja dla osób, które nie muszą swojej sprawy konsultować z pracownikami Biura Obsługi Klienta.
Jest to o tyle ważne, że w ścisłym reżimie sanitarnym ratusz pracuje od dawna. W holu mogą przebywać maksymalnie dwie osoby, a w Biurze Obsługi Klienta maksymalnie jedna osoba na jedno czynne stanowisko. Klientów obsługują tam m.in. urzędnicy zajmujący się zagadnieniami z zakresu gospodarki odpadami, programami wsparcia rodzin, w tym 500 Plus, rejestracją działalności gospodarczej, podatkami i opłatami lokalnymi. Bezpośrednia obsługa w BOK zostaje utrzymana. W normalnym trybie klientów obsługuje także, zlokalizowany na parterze, wydział Urząd Stanu Cywilnego i Sprawy Obywatelskie, gdzie można zarejestrować zgon, urodzenie dziecka, złożyć wniosek o dowód osobisty.
Po wejściu do holu urzędu prosimy o wypełnianie zaleceń ochrony, zachowywanie dystansu, dezynfekcję rąk i korzystanie z maseczek.
Przypominamy, że w magistracie czynny jest Punkt Potwierdzania Profili Zaufanych. Profil stanowi klucz do platformy e-PUAP, pozwalającej na wnoszenie podań i składanie wniosków, tak, jakby były one złożone w wersji papierowej. To wygodne narzędzie pozwalające zdecydowaną większość spraw urzędowych załatwić z domu, tylko przy użyciu komputera. Zachęcamy do rejestrowania się na platformie e-PUAP, a w rozliczeniach podatkowych i za gospodarowanie odpadami komunalnymi do korzystania z bankowości elektronicznej.
Przypominamy jednocześnie, że Urząd Miejski jest czynny od wtorku do piątku w godz. 8.00-16.00, a w poniedziałki od 8.00 do 17.00. Wszystkie wydziały i referaty pracują bez zmian, dlatego w razie pytań lub wątpliwości można dzwonić pod numer 862-22-35 lub pisać na adres sekretariat@sochaczew.pl.
UM Sochaczew
fot. archiwum
Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis