Odkryj sekrety profesjonalistów i postaw na pozycjonowanie stron w 2020 roku.

Pozycjonując stronę swojego sklepu lub witryny firmowej w ostatniej dekadzie mogliście bez wątpienia zauważyć wiele zmian spowodowanych wprowadzaniem przez Google nowych algorytmów. Dostawca wyszukiwarki cały czas zmienia swoje wymogi i zalecenia, dlatego jeśli nie działamy w branży SEM, bardzo trudno będzie nam nadążyć za zmieniającymi się priorytetami korporacji z Moutain View. W niniejszym artykule z pomocą ekspertów z branży spróbujemy dokonać przeglądu najważniejszych zagadnień w marketingu online 2020 A.D,

Twoja strategia SEO i pozycjonowania wpływa na ogół wysiłków marketingowych!

Pozycjonerzy już od dłuższego czasu rozliczają się klientami nie za osiągnięte pozycje, ale trzymając się modelu abonamentowego. Wynika to z wielu czynników, głównie zaś z tego, że obok samego osiągnięcia pozycji w Top 3 lub Top 10 zaczęły się liczyć także takie wskaźniki jak ilość ruchu na stronie oraz wyniki sprzedaży. Czasami te wskaźniki rosną nawet jeśli jeszcze nie awansowaliśmy na pierwszą stronę SERP. Coraz bardziej liczy się także monitorowanie i raportowanie postępów a także wychodzenie z często złożoną taktyką na osiągnięcie upragnionego miejsca w czołówce.

Jest to naturalne, że strategi marketingowej zaczynamy oczekiwać od agencji marketingu online, dlatego coraz częściej też dostosowujemy swoje codzienne wysiłki do tych podejmowanych w sieci. Można pokusić się o stwierdzenie, że największą częścią ogólnego planu działań firmy zawiadują obecnie seowcy i pozycjonerzy. To kolejny powód, dla którego warto zaufać sprawdzonym specjalistom z agencji – oni mają na swoim koncie dziesiątki przypadków prowadzenia sieciowych spraw największych i najmniejszych firm decydujących się na konkurencję w internecie.

Przekonaj się, że jakościowy content cały czas pozostaje królem sieci

Wysiłki na polu marketingu treści od zawsze były ważne w świecie online. Za ich pomocą udawało się przyciągnąć na stronę wielu szukających rozwiązań użytkowników, ale także pomagały one zmieniać i polepszać profil linków przychodzących, co miało swoje proste przełożenie na ranking strony. Dziś, kiedy Google wprowadza takie algorytmy jak EAT i BERT, wiemy już, że będziemy musieli z jeszcze większą powagą i namaszczeniem podchodzić do zamieszczanych artykułów i wpisów blogowych.

Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że Google umie dziś rozpoznać tekst sztucznie i po brzegi wypełniony słowami kluczowymi od tego, który został napisany w naturalny i spontaniczny sposób. Zaczyna też liczyć się osoba autora a także nasza ekspertyza i wiarygodność, a więc rzeczy, które dla wyszukiwarki Google wcześniej nie istniały. Właśnie z tych powodów rozsądnym posunięciem będzie sprawienie, aby nasze pozycjonowanie stron (https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/) znalazło się w rękach profesjonalistów, którzy na co dzień współpracują z setkami autorów, dziennikarzy i blogerów zapewniając nam naturalne zaplecze potrzebne do przeskoczenia konkurencji w wynikach ważnych dla nas wyszukiwań.

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz