„Zakład Wodociągów i Kanalizacji – Sochaczew” Sp. z o. o. informuje, iż od dnia 26.05.2020r. Biuro Obsługi Klienta ZWiK zostaje otwarte dla Klientów. Kasa również jest czynna.
Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500 natomiast w środy od 700 do 1700.
Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500 natomiast w środy od 900 – 1700.
Zachęcamy Państwa do dokonywania płatności za pomocą kart płatniczych oraz do kontaktu telefonicznego i e-mail.
Korzystając z usług ZWiK prosimy o zachowanie środków ostrożności tj. zachowanie wymaganej odległości ok. 2 m, posiadanie maseczki ochronnej a przed wejściem do siedziby ZWiK należy dezynfekować ręce.
Większość spraw związanych z wydaniem warunków technicznych, uzgodnienie dokumentacji, złożenie pisma w sprawach różnych, podawanie stanów wodomierzy można załatwić drogą elektroniczną na adres: zwik@zwik.sochaczew.pl lub za pośrednictwem poczty, telefonicznie lub złożyć w skrzynce umieszczonej przed siedzibą ZWiK.
Zachęcamy Państwa do kontaktu telefonicznego, e-mail:
tel. 46 862-82-30 tel. VoIP 46 811-14-15
fax. 22 112-12-40 tel. VoIP 46 811-14-16
adres internetowy: www.zwik.sochaczew.pl
e-mail: zwik@zwik.sochaczew.pl
W dalszym ciągu Pracownicy ZWiK – Sochaczew nie dokonują odczytów wodomierzy oraz ich wymiany.
W związku z powyższym zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o podawanie odczytów wodomierzy za pośrednictwem podanych poniżej kontaktów:
- poczty elektronicznej: stan.wodomierza@zwik.sochaczew.pl
– w formie SMS na tel. kom. Nr 506-808-639
– za pośrednictwem e-BOK
W rejonach gdzie nie jest prowadzony odczyt radiowy rozliczenie na zużytą wodę i ścieki nastąpi wg średniego zużycia.
ZWiK – Sochaczew