Zakład Wodociągów i Kanalizacji przypomina, że uruchomił elektroniczne biuro obsługi klienta – dostępne przez cały rok, o każdej porze, za pośrednictwem komputera, telefonu lub tabletu.
E-BOK to szereg możliwości, dający łatwy i wygodny dostęp do kontroli rachunków i płatności, odczytów wodomierza, analizy zużycia wody we własnym punkcie poboru wody, dostęp do informacji o aktualnej umowie o świadczenie usług, możliwość zgłaszania stanu wodomierza bez wychodzenia z domu. Zachęcamy również do korzystania z elektronicznego systemu przekazywania faktur. Pozwala to znaczne skrócenie czasu oczekiwania na fakturę oraz ułatwia ZWiK ich dystrybucję. E-faktura wysyłana jest na adres e-mail podany w oświadczeniu zawierającym zgodę na wystawienie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Informacje o jej wysłaniu przekazywane są również w formie SMS na numer telefonu podany w oświadczeniu. Po to, by stać się użytkownikiem systemu EBOK, wystarczy raz odwiedzić Biuro Obsługi Klienta ZWiK przy ul Rozlazłowskiej 7 w celu złożenia formularza – EBOK Oświadczenie. Po jego wypełnieniu zostanie nadany login i
hasło. W podobny sposób wyrazimy zgodę na wysyłanie faktur droga elektroniczną.
Więcej informacji pod numerem telefonu 862-82-30 wew. 27.
Zapraszamy!
„ZWiK-Sochaczew Sp. z o. o.
fot.pixabay