Serdecznie zapraszamy przedsiębiorców i osoby planujące rozpoczęcie działalności gospodarczej na spotkanie informacyjne, podczas którego omówione zostaną prawa i obowiązki przedsiębiorcy wobec Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, ZUS, US i Sanepidu.
W spotkaniu udział wezmą także przedstawiciele Powiatowego Urzędu Pracy w Sochaczewie, którzy przedstawią warunki naboru wniosków o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej.
Główne tematy spotkania to m.in.:
– pas startowy (ulgi ZUS na start),
– działalność nierejestrowa,
– obowiązki wobec urzędu skarbowego,
– obowiązki wobec Sanepidu,
– dotacje unijne na założenie firmy.
Organizatorem szkolenia jest Burmistrz Miasta Sochaczew we współpracy z Kierownikiem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Naczelnikiem Urzędu Skarbowego w Sochaczewie, Państwowym Powiatowym Insepktorem Sanitarnym w Sochaczewie oraz Dyrektorem Powiatowego Urzędu Pracy w Sochaczewie.
Termin i miejsce spotkania:
12 kwietnia 2019 r. godz. 10:00
Urząd Miejski w Sochaczewie, ul. 1 Maja 16 (sala konferencyjna – I piętro).
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Zapisy na szkolenie przyjmujemy pod nr tel. 46 862 22 35 wew. 307.
UM Sochaczew
fot.pixabay