Strona główna Sochaczew miasto Faktura mailem, kontakt smsem – to wygodne

Faktura mailem, kontakt smsem – to wygodne

159
0
PODZIEL SIĘ

Z przyjemnością informujemy, iż w trosce o otaczające nas środowisko naturalne oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, „Zakład Wodociągów i Kanalizacji – Sochaczew” Sp. z o.o. wdraża system umożliwiający  przesyłanie do swoich klientów faktur w formie elektronicznej. Będziemy też wysyłać do klientów powiadomienia w formie sms. 

W ramach usługi  sms będą przesyłane informacje: o awariach i pracach na sieci wodociągowej/kanalizacyjnej oraz związanych z tym przerwach w dostawie wody, o wystawieniu faktury VAT za usługi zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,  o upływie terminu płatności faktury

Korzyści dla Odbiorców z usługi e-faktura: poczucie komfortu obsługi (terminowe otrzymywanie faktur),  brak dodatkowych opłat za korzystanie z elektronicznych faktur , całodobowy dostęp z dowolnego komputera przez przeglądarkę internetową,  ułatwienie kontaktu z usługodawcą dla osób przebywających poza terenem Sochaczewa (np. za granicą), ułatwienie kontaktu z usługodawcą dla osób niepełnosprawnych,  przesyłanie faktury do klienta na wskazany adres e-mail i jej dostępność  24h na dobę w systemie elektronicznymElektroniczna wersja faktury wysyłana jest na adres e-mail podany w oświadczeniu zawierającym zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w takiej formie. Do otrzymywania e-faktur nie jest konieczna rejestracja i posiadanie konta w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.

Zachęcamy jednak do rejestracji w E-BOK, ponieważ pozwala to na wgląd w stan rozrachunków, historię odczytów, analizę zużyć w  punkcie poboru wody, a także możliwość zgłoszenia stanu wodomierza.

Zapraszamy do skorzystaniem z wymienionych wyżej usług. Jeśli są Państwo zainteresowani takimi ułatwieniami kontaktu, prosimy o dostarczenie do siedziby „ZWiK-Sochaczew” podpisanego oświadczenia.

Elektroniczne biuro obsługi klienta „ZWiK-Sochaczew” dostępne przez cały rok, o każdej porze, za pośrednictwem komputera, telefonu lub tabletu.

E-BOK to wachlarz możliwości pozwalający na: kontrolę rachunków i płatności, dostęp do odczytów wodomierza, analizę zużyć w Państwa punkcie poboru wody, dostęp do informacji o aktualnej umowie o świadczenie usług, zgłaszanie stanu wodomierza,

Zapraszamy do korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta. Wystarczy złożyć w tradycyjnym

Biurze Obsługi Klienta ZWiK przy ul. Rozlazłowskiej 7 formularz – E-BOK Oświadczenie. Nadany zostanie wtedy Państwu login i hasło.

W przypadku pytań prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 46 862-82-30 w. 27

ZWiK-Sochaczew” Sp. z o.o.

fot.pixabay

 

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułTARGI EDUKACYJNE W WYSZOGRODZIE
Następny artykułApel o meldunki